"SearchAcademy.dk repræsenterer danske og internationale eksperter indenfor online markedsføring og leverer undervisning, rådgivning og eksekvering på højt niveau"

 

FORSIDE SPECIALER & PRODUKTER - REFERENCER - KONSULENTER - KURSER

OM SEARCHACADEMY.DK - KONTAKT - NYHEDSBREV - ENGLISH PRESENTATION

 

 

Tid og sted

Tirsdag d. 22. september 2009
kl. 9-16.30 på IT Universitetet
Rued  Langgards Vej 7, 2300
København S
 
Pris og vilkår
Pris kr. 3.000 ekskl. moms, inklusiv undervisningsmateriale og forplejning

 

Talerne


 

Kristoffer Ewald

VP for Analytics & Performance hos Guava Online Marketing - læs mere om Kristoffer

 

Lars Schmidt Larsen

Direktør for e-handelsfonden - læs mere om Lars

 

Lea Skov Lindbæk

Direktør for BFE - Brancheforeningen for e-handel-læs mere om Lea

 

Ordstyrer

 

Jan Mortensen

Jan er stifter og ejer af SearchAcademy.dk og har arbejdet med online marketing igennem mere end 10 år - læs mere om Jan
 

Tilmeld dig seminaret her

 

Læs betingelser for deltagelse i kurser og arrangementer hos SearchAcademy.dk

 

Se vores kursuskalender

 

 

 

Sådan tjener du (flere) penge i din

e-handelsbutik

 

Seminar om Online Space Management med Kristoffer Ewald samt gæsteindlæg af direktør Lars Schmidt Larsen, e-handels-fonden og direktør Lea Skov Lindbæk, BFE – Brancheforeningen for e-handel

 

Tirsdag d. 22. september 2009 i København

- se program nedenfor

 

Tilmeld dig seminaret her

 

Kort om seminaret

Seminaret er rettet mod de ansvarlige for alle danske e-handelsbutikker. Det har fokus på e-handel og websites, hvor man ønsker at øge konverteringer og salg.

 

Space Management har længe været et kendt begreb i offline butikker, som f.eks. supermarkeder, hvor mælken altid har en bestemt placering. Formålet er at lede kunderne gennem butikken på den rigtige måde og dermed få solgt mest muligt og samtidig give kunderne den bedste shopping oplevelse.

 

Kristoffer Ewald har udviklet begrebet Online Space Management og på seminaret gennemgår han, hvordan man med forbedringer i indretningen af sin online butik kan øge omsætningen, prioritere salget af bestemte varer, styrke kundeloyaliteten og forbedre ROI væsentligt.

 

Program for seminaret

 

8.30

Morgenmad og registrering

 

9.00

Introduktion ved direktør

Jan Mortensen, Search Academy.dk

 

9.05

Indlæg ved direktør Lars Schmidt Larsen, e-handelsfonden

Om hvordan e-mærket giver forbrugerne tillid til sitet og samtidig beskytter virksomhedens online brand

 

9.45

Gennemgang af overordnet online strategi for et e-handelssite

Vi gennemgår bl.a. en konkret formel for succes for et e-handels site og beskriver de enkelte elementer i en online strategi og i formlen.

 

10.15

Tracking og analyse er det nødvendige grundlag

I modsætning til offline, har man online langt større muligheder for at tracke og analysere alt, hvad brugere og kunder foretager sig. Vi gennemgår præmisser for Online Space Management og ser på værktøjer som f.eks. Google Analytics, Crazy Egg, Google Web Site Optimizer.

 

10.50

Pause med kaffe og kage

 

11.10

Få styr på elementerne på dit site

Hvor skal fokus ligge, hvordan placerer du de enkelte elementer (f.eks. varer), og hvad er dine succeskriterier?  

 

11.40      

Kundens vej gennem sitet

Gennemgang af kundens vej rundt på sitet og hvordan man påvirker kunden i den rigtige retning. Vi ser også på, hvordan man kan analysere kundens adfærd og bruge disse informationer.

 

12.15

Frokost

 

13.00

Indlæg ved direktør Lea Skov Lindbæk, BFE

Hør om den nye brancheforening og om online netværk, billige kurser, adgang til rådgivning indenfor opstart, teknisk løsning, design, online markedsføring, SEO, SEM, logistikløsninger, priser på fragt og emballage og meget mere, som er relevant for virksomheder der har internettet som deres omdrejningspunkt.

 

13.40

Gennemgang af Google Website Optimizer

Google har et gratis værktøj, der gør det muligt at teste placeringer og indhold af de individuelle elementer på dit site. Se hvordan det virker og lær at bruge det effektivt.

 

14.20

Pause med kaffe og kage

 

14.35

Attraktionslaget

Online Space Management rækker ud over selve sitet. Det skal også tænkes ind i den måde, hvorpå du tiltrækker trafik. Der skal være sammenhæng mellem det kunden søger efter, det du markedsfører dig på i søgemaskinen f.eks. og det, som kunden finder efter klikket. Vi ser på SEO og AdWords samt andre mulige kampagner for at skabe trafik.

 

15.15

Opsummering

Opsummering med fastlæggelse af hovedpunkterne i en generel handlingsplan for Online Space Management.

 

16.00

Spørgsmål

 

16.15

Afsluttende bemærkninger ved

Jan Mortensen

 

Tilmeld dig seminaret her

 

Læs betingelser for deltagelse i kurser og arrangementer hos SearchAcademy.dk

 

 

SearchAcademy.dk © 2008-2009 • info@searchacademy.dk